boli blog

blog gorszego sortu

Wpisy z okresu: 8.2009

w dużym skrócie:

55 komentarzy


a ja mam głupie wrażenie, że wielki, czerwony rosyjski chuj zbliża się do naszego zbiorowego narodowego tyłka. znów.

bad taste 44

64 komentarzy


„to będzie rozwałka”, by zacytowac pomysłodawcę. nie wiem, jakoś nie udziela mi się entuzjazm. circa dwieście tysięcy cywili rozstrzelanych, powieszonych, spalonych i zasypanych żywcem. „rozwałka” nie wydaje sie słowem na miejscu.
następny film bedzie o Auschwitz?  juz słyszę: „to będzie rzeźnia!”.

EDIT: jak się okazuje nie tylko mnie się tak kojarzy.
EDIT2: proszę bardzo.

stat4u

  • RSS